Janosik155 napisał(a):
Zaraz zaraz jak po czasie ????????????
Jeden z punktów regulaminu konkursu zaznaczyłem na czerwono :
Regulamin konkursu „ Zdjęcie Miesiąca „ :
- REGULAMIN obowiązują każdego użytkownika forum decydującego się brać udział w konkursie;
- konkurs "Zdjęcie miesiąca" ma charakter lokalnej (na forum) zabawy i nie może stanowić przedmiotu roszczeń z tytułu powództwa sądowego;
- nad przebiegiem i poprawnością konkursu czuwa administracja forum Historia Przygoda Pasja... Odkrycia i Poszukiwania ( administrator i moderatorzy );
- tematyka zamieszczanych zdjęć związana jest z tematyką forum
- propozycje konkursowych zdjęć zamieszczamy w Galerii Konkursowej forum - miejscu do tego stworzonym – poprzez dodanie zdjęcia przez serwer forum lub zewnętrzny hosting (zalecane jest dodawanie zdjęć przez serwer forum )
-użytkownik który zamieści zdjęcie nie zgodne z zasadami konkursu lub w sposób rażący naruszające regulamin (m.in. pornografia, nieetyczne itp.), zostanie ukarany banem lub całkowitym wykluczeniem z forum;
Zasady konkursu :
- użytkownik wkleja zdjęcie w poście pod swoim Nickiem w temacie zdjęcie miesiąca (każdy miesiąc ma osobny wątek, który po skończeniu głosowania i wyłonieniu zwycięzcy zostanie zablokowany ) , pozostali w danym temacie/miejscu wypowiadają się nt. zdjęcia i przydzielają ocenę (punkty);
- zgłoszone zdjęcie powinno być zaopatrzone w obowiązkowy opis co ono przedstawia
- zgłaszać można zdjęcia wyłącznie swojego autorstwa :autorstwo zgłaszanego zdjęcia nie powinno budzić żadnych zastrzeżeń, a zgłaszający ponosi pełną odpowiedzialność z tytułu przepisów regulujących kwestie praw autorskich;
- każdorazowo w miesiącu jedna osoba może złożyć jedną propozycję (jedno zdjęcie )
- zdjęcie nie może w żaden sposób być reklamą
- max rozmiar zdjęć 800x650 i waga max 150 kb
- zdjęcie powinno być wykonane w ujęciu poziomym .
- w konkursie bierze udział dowolna ilość fotografii, której liczba zostaje określona do 25 dnia każdego miesiąca włącznie, w którym to zamykamy zgłoszenia;
- osoba zamieszczająca zdjęcie w naszej zabawie ma obowiązek oddania głosu.
W przypadku jej absencji w głosowaniu głównym, przy jednoczesnym zajęciu przez nią pierwszego miejsca, nie zostaje ono przyznane, a miejsce to przejmuje kolejna z propozycji. Analogiczna sytuacja obowiązuje w przypadku dodatkowego głosowania (tzw. obowiązek oddania głosu).
- Liczba fotografii określa skalę punktacji. Dla przykładu: zgłoszonych zostaje 7 zdjęć - skala ocen jest od 1 do 7 pkt;
- Każdy zarejestrowany użytkownik forum może przyznać stosowną ilość punktów od 1 do górnej wartości określającej liczbę zgłoszonych zdjęć pkt za zdjęcie
- głosujący użytkownik nie może przyznać tej samej wartości punktów dwóm różnym zdjęciom (jeżeli zgłoszonych jest np.: 4 zdjęcia to przyznajemy punkty od 1 do 4 i wygląda to np. tak (przykład głosowania ) :
zdjęcie 1- 2pkt
zdjęcie 2- 3pkt
zdjęcie 3 -1pkt
zdjęcie 4-4pkt
- Każde zdjęcie musi mieć przyznaną ocenę;
- Oceny nie mogą się powtarzać, tzn. jedna ocena może być tylko przyznana jednej fotografii;
- najlepsze wg oceniającego zdjęcie otrzymuje max liczbę punktów, pozostałe coraz niżej;
- autor zgłoszonego zdjęcia nie może przyznać sobie max liczby punktów, stąd też by wypełnić regulamin i zapis o ocenie każdej fotografii, przyjmuje się, że w stosunku do własnego zdjęcia przydziela 1 pkt;
- zamknięcie głosowania następuje z ostatnim dniem miesiąca objętego konkursem;
- w przypadku zaistnienia dwóch równych miejsc ze względu na łącznie uzyskane punkty, zwycięzcę określa wynik średniej arytmetycznej oddanych punktów;
- w przypadku równej średniej, zarządza się dodatkowe głosowanie do 7 dnia następnego miesiąca (włącznie);
- w dodatkowym głosowaniu minimalna ilość osób oddających głos wynosi 3. W przypadku niedopełnienia tego wymogu decyzję dot. zwycięzcy podejmuje administracja forum;
-spośród zamieszczonych propozycji po podliczeniu przyznanych punktów, każdorazowo do 5 dnia kolejnego miesiąca wyłaniany zostaje zwycięzca, który nagrodzony zostaje ekspozycją swojej pracy na stronie głównej forum;
- w temacie zdjęcie miesiąca zabronione jest spamowanie : wklejamy zdjęcie , przyznajemy punkty (tu można napisać co w zdjęciu nam się podoba ) i głosujemy .
- punkty podlicza administrator lub moderatorzy
- organizator konkursu dopuszcza ewentualne zmiany w regulaminie, o których będzie informował w niniejszym dziale;
- Przystępując do konkursu akceptujesz powyższy Regulamin
- ZASADY wchodzą w życie z dniem 02 luty 2015 r.